YENİ HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
RTÜK'ten 'Zaman' ve 'Bugün' iddialarına yalanlama
RTÜK'ten 'Zaman' ve 'Bugün' iddialarına yalanlama
05 Ocak 2014 00:22
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, Zaman ve Bugün gazetelerine yönelik bir ambargonun söz konusu olmadığını, iddiaların hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığını bildirdi.

Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'ndan (RTÜK) yapılan yazılı açıklamada, bazı internet sitelerinde "RTÜK'ten o iki gazeteye ambargo" başlığıyla haberlerin yayınlandığı ve bu haberin güvenilir olmayan kaynaklarca maksatlı olarak servis edildiği belirtildi.

RTÜK'ten konuya ilişkin açıklama yapıldı

"Zaman ve Bugün gazetelerinin kuruma alımına izin verilmediği" yönündeki haberlerin hiçbir şekilde gerçeği yansıtmadığı vurgulanan açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Radyo ve Televizyon Üst Kurulu'nu, ülke gündemindeki malum tartışmanın içine çekmeye çalışan bazı kişilerce servis edilen bu bilgi, tamamen gerçek dışıdır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, görsel-işitsel medya sektöründe düzenleyici otorite olarak görev yapan bağımsız bir otoritedir ve medya kuruluşlarına yönelik bir ambargo uygulaması söz konusu değildir. Üst Kurul kurumsal olarak elektronik medya takip hizmeti almakta olduğundan, Üst Kurul üyeleri dışında, teşkilat birimlerine gazete alımı yapılmamaktadır. Kurum tarafından Üst Kurul üyelerine alınan gazeteler arasında Bugün ve Zaman gazeteleri bulunmaktadır."

 

 

MEDYA Kategorisindeki Diğer Haberler