YENİ HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
O sözler o gazetelerin başına dert açtı!
Sol çizgide yayın yapan BirGün gazetesi Erdoğan haberleriyle ilgili bugün sürmanşetinden iki tekzip yayınlamak zorunda kaldı.
O sözler o gazetelerin başına dert açtı!
30 Ocak 2015 / 14:05 Güncelleme: 30 Ocak 2015 / 14:12

Cumhurbaşkanı Erdoğan ve oğlu Bilal Erdoğan'la ilgili yaptığı "Başbakan rüşvet beğenmedi" ve "Şehzade Bilal örgüt yöneticisi" başlıklı haberlerine dava açılarak mahkemece tekzip gönderildi.

Gazete bugünkü sayısında sürmanşetinde 17 ve 29 Şubat 2014 tarihlerinde yayımladığı iki haber içim 'Cevap ve düzeltme metni' başlığında iki tekzip birden yayınlamak zorunda kaldı.

Sözcü 10. sayfadan yayınladı

Söz konusu haberi 28 Şubat'ta sayfasına taşıyan Sözcü de 1. sayfasından duyurusunu yaptığı Cevap/Düzeltme Metni'ini 10. sayfadan yayımladı.

MEDYA Kategorisindeki Diğer Haberler