24 Mayıs 2017 Çarşamba
  • Altın144,146
  • BIST98.314
  • Dolar3,5732
  • Euro3,9941
  • Euro/Dolar0.00
  • Sterlin4,6221
  • İstanbul17 °C
  • Ankara13 °C
  • İzmir18 °C
  • Konya14 °C
  • Adana18 °C
  • Antalya20 °C
  • Diyarbakır12 °C
  • Bursa16 °C
  • Kayseri11 °C
  • Kocaeli10 °C
  • Şanlıurfa18 °C
  • Gaziantep14 °C
  • İçel21 °C
ABD VE TERÖR MÜHENDİSLİĞİ
YENİ HABERLER
ÇOK OKUNANLAR
Zekeriya Öz'ün oğlundan skandal tweetler!
Yolsuzluk operasyonunu yürüten savcı Zekeriya Öz'ün oğlunun twiter üzerinden Başbakan ve milli iradeyi hedef alan tweetler attığı iddiası Twitter'ı karıştırdı.
Zekeriya Öz'ün oğlundan skandal tweetler!
28 Aralık 2013 / 21:52 Güncelleme: 28 Aralık 2013 / 22:02

Yolsuzluk operasyonunu yürüten savcı Zekeriya Öz'ün oğlunun Başbakan'ı ve hükümeti hedef alan tweetleri sosyal medyayı karıştırdı.

Savcı Öz'ün oğlu, Taliha Öz @kulptakanadam adlı Twitter adresinden Başbakan'a, Hakan Fidan'a, milli iradeye hakaretler ediyor. İşte o tweetler;

"Yav madem Halk Bank bu kadar kıymetliydi, o genel müdür ne diye evinde para saklayarak milli değerimizi yıpratma riskine girdi?"

"Başbakan diyor ki Halk Bankası operasyonu nisanda amerikada planlandı. Lan adama sormazlar mı madem biliyosun niye engellemedin diye?"

"Operasyon olacağını bile bile saibeli bir parayı eve getiren müdür en basit tabirle gafildir."

"mit müsteşarı ve başbakan her şey olup bittikten sonra dış mihrakların oyununa gelmeyin diyor. Lan madem biliyonuz bastan söyleyin ak"

"Hassas ve degerli kurumlara, makamlara o hassasiyete uygun şekilde sahip çıkmak lazim. Kendi i..neliginizin kuruma bulasmasına izin vermemek adına her türlü tedbiri olmak lazım. Gitti gül gibi Halk Bank diye ağlanmanın ne faydası var?"

"21 senedir bu ülkede yaşıyorum; kıçı kırık muhtarlık dahil rüşvetin, yolsuzluğun olmadığı bir kurum görmedim."

"Yav arkadaş bu kadar mı malsınız? Herkes sürpriz olmuş gibi 'aha Türkiye'de yolsuzluk varmış lan?!' tribünde. Olmayınca şaşırmak lazım."

"Bakanların her konuda "gereken yapılacak" açıklaması yapmasına da hastayım. Ne bok yiyeceğimi bilmiyorum demiyor da…"

"Tayyip'in miting yapma isteği "hehe hala bizi destekleyenler de varmış la" diyebilmek içindir."

"Tayyip'in yarınki açıklaması: kendi halkını dövüyor diyorlar; baksa halkları mı döveydik? Bu milleti dövmek benim sevdamdır."1388077312509.jpg

19:51
 // erdal san
ne guzel soylemis hz.mevlana
once lafa bakmak lazim lafmidir
sonra soyleyene bakmak lazim adammidir
cakalin tekisin velet adammisin...
29 Aralık 2013 19:51
siz kimsiniz? kaç kişisiniz?
 // burak sezgin
olsaydı olmasaydı lan man aklınız nerdeydi a nokta koyyim diye bişeler yazmışsın..
sanırım evde hava pek iyi değil..ben cevap vereyim kısaca ;babanın göbeği neden bu kadar şişkin ondan bile haberi var, ERDOĞAN'nın merak etme.. bazı kişileri bazı yapılanmaları bizim önümüze atmak için bekledi.Babanın delil diye yakaladığı her şeyi, O yakalasın diye koydular oraya.yani babanı kızağa koydular O da sandı ki; ahada bak nasıl kayıyorum...ÇÜNKÜ EN GÜZEL CEZAYI HAKARET ETTİĞİN O MİLLET KESİYOR..........
29 Aralık 2013 Pazar 00:17
siz kimsiniz? kaç kişisiniz?
 // burak sezgin
olsaydı olmasaydı lan man aklınız nerdeydi a nokta koyyim diye bişeler yazmışsın.sanırım evde hava pek iyi değil..ben cevap vereyim kısaca ;Erdoğan'ın senin babanın göbeği neden bu kadar şişkin ondan bile haberi var merak etme.. bazı kişileri bazı yapılanmaları bizim önümüze atmak için bekledi.delil diye yakaladığı her şeyi yakalasın diye koydular oraya.yani babanı kızağa koydular o da sandı ki; ahada bak nasıl kayıyorum...ÇÜNKÜ EN GÜZEL CEZAYI HAKARET ETTİĞİN O MİLLET KESİYOR.......
28 Aralık 2013 Cumartesi 23:00
GÜNDEM Kategorisindeki Diğer Haberler